جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور پرسپولیس همچنان با هیات مدیره ناقص اوسمار برای تمدید چقدر دستمزد می‌خواهد؟ برنامه اوسمار مورد تایید اعضای هیات مدیره پرسپولیس
سرخط خبرها

نتیجه دیدار آلمان و پرتغال+ ویدئو گل‌ها| آتش‌بازی شاگردان یواخیم لو

  • کد خبر: ۷۱۲۱۶
  • ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۵
نتیجه دیدار آلمان و پرتغال+ ویدئو گل‌ها| آتش‌بازی شاگردان یواخیم لو
تیم ملی فوتبال آلمان موفق شد پس از شکست مقابل فرانسه، در دومین دیدار خود در یورو پرتغال را شکست دهد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، دو تیم مدعی پرتغال و آلمان در ادامه رقابت‌های یورو ۲۰۲۱، امشب به مصاف هم رفتند و در پایان پرتغال با نتیجه ۴ بر ۲ مغلوب تیم پرمهره آلمان شد.

ابتدا این آلمان بود که موفق شد خیلی زود در دقیقه ۵ دروازه پاتریشیو را باز کند، اما داور مسابقه با استفاده از VAR این گل را رد کرد. در ادامه پرتغال با پاس گل ژوتا توسط رونالدو به گل نخست بازی دست یافت. رونالدو با این گل تنها ۲ گل دیگر با رکورد علی دایی فاصله دارد.

در ادامه، اما آلمان به بازی برگشت و با استفاده از ضعف مدافعین پرتغال، به ۲ گل به خودی متوالی دست یافت. گل نخست را دیاز، مدافع منچسترسیتی وارد دروازه خودی کرد و دومی را گوئرو به پرتغال زد.

این پایان آتش بازی شاگردان یواخیم لو نبود و آن‌ها موفق شدند در نیمه دوم ۲ بار دیگر توسط هاورتز و گاسن اختلاف را به عدد ۳ برسانند.

در ادامه همکاری رونالدو و ژوتا بار دیگر ثمر داد و این بار ژوتا با پاس گل رونالدو دروازه نویر را گشود تا نتیجه ۴ بر ۲ ثبت شود.

آلمان در بازی قبلی خود با ۱ گل از فرانسه شکست خورده بود و پرتغال نیز مجارستان را با ۳ گل در هم کوبیده بود.

گفتنی است در دیگر دیدار این گروه، تیم ملی فرانسه در دومین دیدار خود مقابل مجارستان با نتیجه ۱ بر ۱ متوقف شد.

به این ترتیب فرانسه با ۴ امتیاز صدرنشین شد، آلمان و پرتغال با ۳ امتیاز در رده دوم و سوم قرار گرفتند. در یورو بازی رودررو در صورت هم‌امتیاز شدن تیم‌ها ملاک قرار می‌گیرد.

 

ویدئو گل رونالدو به آلمان

 

ویدئو گل به خودی دیاز به پرتغال در بازی با آلمان

 

ویدئو گل به خودی گوئرو به پرتغال در بازی با آلمان

 

ویدئو گل هاورتز به پرتغال

 

ویدئو گل گاسن به پرتغال

 

ویدئو گل ژوتا به آلمان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->